WELCOME TO KONE!

Are you interested in KONE as a corporate business or a career opportunity?

Corporate site

Would you like to find out more about the solutions available in your area, including the local contact information, on your respective KONE website?

Your suggested website is

Soovitud nime ei leitud

Vali riik

Tagasi üles

KONE ENNETAV HOOLDUS

KONE ennetav hooldus aitab vältida probleemide tekkimist. Me hooldame teie seadet vastavalt selle kasutusele, vanusele ja muudele asjakohastele teguritele. Individuaalne hoolduskava tagab, et kõiki üksikuid osasid ja süsteeme hooldatakse õigel ajal ja kooskõlas asjakohaste eeskirjadega ükskõik mis marki seadme puhul.

KONE KLIENDITEENINDUSKESKUS

Kui teie või teie lõppkasutaja vajab abi seoses seadmega, on meie klienditeeninduskeskus esimene koht, kuhu helistada. Kohaliku keskusega ühenduse võtmine on lihtne – valige oma riigi vastav telefoninumber. Meie väljaõppinud personal räägib teie keeles, tunneb teie seadet ja selle olukorda ning saab probleemi lahendamiseks välja saata hooldustehniku.

RIKKETEENUS

Liftide, eskalaatorite ja automaatuste rikketeenuse korral saadetakse hooldustehnik kiiresti kohale, kui tegemist on seadme ootamatu rikke, seiskumise või ebastabiilse töötamisega. Helistage meie klienditeeninduskeskusesse ja tehnik tuleb probleemi lahendamiseks kohale lepinguga paika pandud reageerimisaja jooksul.

PARANDUSTEENUS

Kui teie liftid, eskalaatorid või automaatuksed töötavad halvasti või mõned nende osad on kahjustunud, siis KONE tehnikud saavad need ära parandada. Nad teevad parandustööde vajadused kindlaks koguni korrapäraste hooldusvisiitide käigus ja nii õnnestub probleem lahendada enne teie seadme töökatkestust.

HÄÄLSIDE TEENUS

KONE Voice Link™ teenus võimaldab kahesuunalist kommunikatsiooni lifti reisijate ja KONE klienditeeninduskeskuse vahel, kui kabiinis vajutatakse integreeritud häirenuppu. Süsteem tuvastab automaatselt kliendi ja lifti aadressi, võimaldades seeläbi kiiret lahendust igale probleemile.

LIFTIST VÄLJAPÄÄSTMISE TEENUS

Liftist väljapäästmise teenus tagab lifti kinni jäänud reisijate kiire ja ohutu vabastamise. Kui klienditeeninduskeskus saab appikutse, saadetakse meie hädaolukorras reageerimise protseduuri kohaselt tehnik viivitamata kohale.

JÄRELEVALVETEENUS

Liftide, eskalaatorite ja automaatuste järelevalveteenus tagab, et akrediteeritud kolmanda osapoole läbi viidud kohustuslikud ülevaatused oleksid koordineeritud ja korraldatud professionaalselt. KONE abi ülevaatustel või ülevaatuste juhtimine, sealhulgas visiitide koordineerimine ja tehnilise abi andmine säästab teie aega ja vaeva.

ANDMELINGI TEENUS

KONE andmelingi teenus pakub liftide ja eskalaatorite tööjõudluse ja ohutuse seiret ööpäev läbi, et tagada kriitilistes olukordades kiire reageerimine.